piątek, 19 lutego 2016

Chwilo trwaj! | Magda

  Czekasz do weekendu, do wakacji, do wyjazdu, do ... Nie masz wrażenia, że coś tracisz?
Co już było, to moje. Czasem mam wrażenie, że te wszystkie chwile, wspomnienia znikną. Zainteresowałam się czymś, coś się wydarzyło i boję się, że kiedyś pomyślę, że tego nigdy nie było. Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie.
 Najlepiej, żeby tych chwil było jak najwięcej. W każdym wieku można nadgonić straty, serio! Czasami chciałabym zrobić listę rzeczy, które powiększyły mój bagaż doświadczeń. Wszystkie zajęcia dodatkowe, na które chodziłam. Wszystkie wyjazdy. Wszyscy ludzie, którzy coś zmienili w moim życiu.
  Bez względu na to co się stanie ze mną po śmierci, chcę aby TO życie było wyjątkowe! Nie chcę tracić czasu na smutek, zawiść i narzekanie.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz